Poradniki

Stań się liderem branży!
Poradnik online wyróżni Twoją ofertę w sieci.
Poradniki na stronie internetowej pełnią rolę doradcy zakupowego, dlatego najczęściej są prowadzone dla sklepów internetowych, które chcą zarówno zareklamować swoje produkty, jak i pomóc klientowi w wyborze, z którego będzie w pełni zadowolony. Właściwie prowadzony poradnik wpływa na wzrost konwersji, ponieważ przyspiesza podjęcie przez klienta decyzji na temat dokonania zakupu. Oczywiście poradniki mogą być prowadzone również na stronach www, które nie pełnią roli sklepu online. Poprzez poradnik możemy nakłaniać do wyboru usług bądź skorzystania z naszej oferty porównując ją z ofertami dostępnymi na rynku. Poradnik na stronie www ma za zadanie pokazać ofertę od najlepszej strony i wyróżnić ją pośród konkurencji.
Poradnik
Klient

Chcesz zyskać przewagę
nad konkurencją?

Zalety poradnika online:
Twoja strona stanie się ważnym źródłem informacji

Twoja strona stanie się ważnym źródłem informacji

Istnieją również poradniki, które stanowią dla użytkowników po prostu źródło rzetelnej informacji na temat danej branży. Dzięki systematycznie publikowanym treściom firma staje się ekspertem w konkretnej dziedzinie i samo to wpływa na wybór jej usług. Poradnik pełni więc rolę promocyjną dla marki, buduje więź z użytkownikiem, pomaga znaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania i stąd wzmacnia więź z potencjalnym klientem i wpływa na wzrost rozpoznawalności marki w sieci.

Osiągniesz wysoką pozycję w wyszukiwarce

Osiągniesz wysoką pozycję w wyszukiwarce

Poradnik jest jednym ze skutecznych narzędzi SEO. W artykułach umieszczane są słowa kluczowe oraz linki wewnętrzne. Nowe treści na stronie są również pozytywnie odbierane przez wyszukiwarkę. Nie mogą być one jednak powielane ani kopiowane z innych stron. Tylko unikatowe treści budują zaufanie Google i wpływają na efektywne pozycjonowanie. Dzięki poradnikowi rośnie więc pozycja strony w wynikach wyszukiwania.

Jak wygląda profesjonalny poradnik?

Jak wygląda profesjonalny poradnik?

Poradnik to przede wszystkim źródło wiedzy. Muszą znajdować się w nim konkretne informacje, opisy produktów i ich cech, korzyści płynące z usług albo po prostu nowości z branży i ukazanie ich zalet i wad. Poradnik ma za zadanie doradzać, ale nie w nachalny sposób. Nie należy wychwalać jednego z produktów i skupiać się na samych zaletach, bo artykuły staną się mało wiarygodne. W wyważony sposób, poprzez tekst skutecznie przekonujemy klienta do naszego zdania. Sprawia to, że wybiera on akurat nasz produkt czy usługę albo kieruje się naszym zdaniem podczas dokonywanych decyzji.

Nasze poradniki:
Klient
Wizerunek experta

Poradnik na stronie www pomoże Ci zbudować więź z potencjalnymi klientami, którzy w pierwszej kolejności wybiorą właśnie Twoją ofertę.

Masz pytania? Skontaktuj się!
Poznaj Nas
Nasz Zaspół
Znajdź nas na:
Mateusz Wiktor
300
Zrealizowanych
Projektów
Mateusz Wiktor
Koordynator Pozycjonowania
wyślij zapytanie
Patrycja Baran
300
Zrealizowanych
Projektów
Patrycja Baran
Kordynator Projektów
wyślij zapytanie
Anna Wiktor
350
Zrealizowanych
Projektów
Anna Wiktor
Koordynator Projektów
wyślij zapytanie
Mariia Mykoliv
120
Zrealizowanych
Projektów
Mariia Mykoliv
Pomoc Techniczna
wyślij zapytanie
Masz Pytania?
Skontaktuj się!

Agencja Interaktywna Technetium

ul. Goździkowa 14a
35-604 Rzeszów
masz pytania?