Opisy produktów

Stworzymy dla Ciebie takie opisy
produktów, które zaczną sprzedawać
Coraz więcej osób kupuje przez internet. Branża e-commerce przeżywa swój rozkwit, sklepów internetowych w sieci znajduje się całe mnóstwo i wciąż powstają nowe, a każdy z nich zachęca do zakupu swoich produktów. Klienci chcąc dokonać najlepszego wyboru zwracają uwagę na cechy produktów oraz korzyści z zakupu. Z tego względu bardzo ważne jest stworzenie dla każdego z nich wartościowego opisu, dzięki któremu klient otrzyma interesujące go informacje, a także zostanie zachęcony do zakupu.
Opisy
Klient

Przekonaj swoich klientów,
że masz najlepszą ofertę w sieci!

Jakie powinny być opisy produktów?
Nie za długie, nie za krótkie

Nie za długie, nie za krótkie

Opisy produktów muszą spełniać kilka wymogów, by były prawidłowo wykonane, a przede wszystkim skuteczne. Nie mogą być zbyt długie ani zbyt krótkie. Obszerne opisy zniechęcają do czytania. Jeśli jednak niektóre produkty ich wymagają, nie należy zapominać o odpowiedniej formie – śródtytułach, wypunktowaniach, a także przejrzystym ukazaniu zalet. Zbyt krótkie opisy nie będą z kolei w stanie zareklamować produktu, więc konieczne jest ich rozbudowanie.

Zrozumiałe dla klienta

Zrozumiałe dla klienta

Ponadto język, w jakim piszemy musi być prosty, ale też dostosowany do odbiorcy. Do opisywania produktów niszowych, związanych z daną branżą możemy używać specyficznego słownictwa, jednak produkty popularne, użytkowane na co dzień wymagają opisów nieskomplikowanych, tworzonych za pomocą krótkich, konkretnych zdań. Bardzo ważny jest także tzw.: język korzyści. W opisach wyróżniamy zalety produktu, podajemy jego cechy, używamy przymiotników. 

Odwołujące się do zmysłów

Odwołujące się do zmysłów

Warto także w tekstach nawiązywać do zmysłów. Słabszą stroną sklepów online jest to, że nie możemy zobaczyć produktu na żywo, dotknąć go, sprawdzić funkcjonalności. Opis ma za zadanie wynagrodzić to klientowi. To dlatego opisywana kawa jest aromatyczna, a sofa miękka w dotyku. Takie zwroty działają na wyobraźnię użytkowników i przekonują do zakupu. 

Wiemy, że treści w sklepie internetowym są ważne <br> nie tylko ze względu na sprzedaż, ale też promocję w wyszukiwarce.

Wiemy, że treści w sklepie internetowym są ważne
nie tylko ze względu na sprzedaż, ale też promocję w wyszukiwarce.

Nasza agencja oferuje opisy produktów zaoptymalizowane pod kątem SEO. Nie tylko umieszczamy w nich słowa kluczowe, ale możemy również stworzyć indywidualne nazwy na dla każdego produktu, które pomagają w pozycjonowaniu. Piszemy teksty przekazujące najważniejsze informacje, bez wydłużania opisów na siłę. Dłuższe opisy dzielimy śródtytułami, co pozwala łatwiej odnaleźć się w nich użytkownikowi, a także pokazuje wyszukiwarce ważne elementy treści. Piszemy z myślą o potencjalnych klientach przekonując ich do zakupu, jednak nie zapominamy o ważnym znaczeniu tekstów dla pozycjonowania sklepu online. 

Co wyróżnia opisy produktów
tworzone w Technetium?
Klient
Masz pytania? Skontaktuj się!
Poznaj Nas
Nasz Zaspół
Znajdź nas na:
Mateusz Wiktor
300
Zrealizowanych
Projektów
Mateusz Wiktor
Koordynator Pozycjonowania
wyślij zapytanie
Patrycja Baran
300
Zrealizowanych
Projektów
Patrycja Baran
Kordynator Projektów
wyślij zapytanie
Anna Wiktor
350
Zrealizowanych
Projektów
Anna Wiktor
Koordynator Projektów
wyślij zapytanie
Mariia Mykoliv
120
Zrealizowanych
Projektów
Mariia Mykoliv
Pomoc Techniczna
wyślij zapytanie
Masz Pytania?
Skontaktuj się!

Agencja Interaktywna Technetium

ul. Goździkowa 14a
35-604 Rzeszów
masz pytania?