Google AdWords

Szukasz sposobu na najskuteczniejszą reklamę w Internecie?
Wybierz jedną z kampanii reklamowych Google AdWords
Prowadzimy kampanie Google AdWords, czyli jedne z najskuteczniejszych strategii reklamowych w świecie marketingu internetowego. Zajmujemy się zarówno kampaniami w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej Google, jak i kampaniami remarketingowymi. Tworzymy linki sponsorowane, reklamy display oraz reklamy remarketingowe. Dobieramy indywidualnie dla każdego Klienta najskuteczniejsze formy reklamy Google AdWords. Opracowujemy treści reklamowe oraz prowadzimy kampanie, monitorując na bieżąco ich efekty. W razie potrzeby optymalizujemy reklamy, by były jeszcze skuteczniejsze i dostosowane do aktualnej oferty Klienta. Dbamy również, by elementy kampanii Google AdWords współgrały z innymi formami promocji w internecie.
AdWords
Klient

Naszym Klientom sugerujemy
najkorzystniejsze rozwiązania!

Poznaj najskuteczniejszą strategię reklamową:

Czym tak naprawdę jest Google AdWords?

Google AdWords to skuteczna forma reklamy, która trafia prosto do grupy docelowej. Dzieje się tak, ponieważ reklama pojawia się w wynikach wyszukiwania przygotowanych przez Google, które są podobne do Twojej oferty. Poza tym reklama może być wyświetlana również na stronach partnerskich Google i w należących do niego aplikacjach. Co ważne, kampania Google AdWords działa w systemie PPC (Pay Per Click), więc płatność za reklamę nie odbywa się nie po jej wyświetleniu, ale po kliknięciu w reklamę, czyli uzyskaniu zamierzonego celu.

Najczęściej w reklamach Google AdWords jest wykorzystywany tekst, którego tytuł musi być na tyle chwytliwy, by skłonił odbiorcę do interakcji. Jednak Google korzysta także w komunikatach reklamowych z grafiki oraz filmów. Aby przyciągnąć uwagę użytkownika, reklamy często stanowią przekaz multimedialny np.: łączą tekst z grafiką lub filmem.

Google AdWords zapewnia

Google AdWords zapewnia

- szybkie efekty, natychmiastowe trafienie z przekazem w grupę docelową,

- elastyczność reklamy, którą można modyfikować według potrzeb,

- jasno określony budżet – przeznaczasz na kampanię tyle, ile chcesz,

- skuteczne promowanie konkretnych produktów lub usług,

- zwiększenie ruchu na stronie,

- szybkie pozyskanie nowych klientów,

- wiele możliwości dotarcia do odbiorcy.

Różne formy reklamy
dopasowane do potrzeb

Kampania Google AdWords przynosi realne korzyści i pozwala kontrolować budżet. Google AdWords oferuje wiele narzędzi reklamowych, z których można skorzystać podczas promocji w internecie. Naszą specjalnością są kampanie w wyszukiwarce (linki sponsorowane), kampanie w sieci reklamowej Google (reklama display) lub kampanie remarketingowe. Na podstawie potrzeb Klienta trafnie określamy, która forma reklamy AdWords będzie dla niego najlepsza.

Wiemy jak skutecznie trafić do Twoich potencjalnych klientów

Wiemy jak skutecznie trafić do Twoich potencjalnych klientów

Linki sponsorowane Google AdWords umieszczane są w formie reklamy na górze lub na samym dole wyników wyszukiwania. To bezpośrednie linki do Twojej strony www połączone z reklamą tekstową. Linki sponsorowane pojawiają się pod dowolną wyszukiwaną w Google frazą. To narzędzie Google AdWords  pozwala na dużą elastyczność kampanii. Można dowolnie kształtować jej budżet, czas trwania, grupę docelową, a nawet region, w jakim będzie wyświetlać się reklama. Skuteczność linków sponsorowanych można cały czas kontrolować. Możliwa jest także ich optymalizacja.

Korzyści płynące z linków sponsorowanych

Korzyści płynące z linków sponsorowanych

- najlepsza pozycja w wyszukiwarce – linki są umieszczane w najczęściej klikanych miejscach,
- szybkie działanie – Twoja reklama pojawia się natychmiast po uruchomieniu kampanii,
- pełna kontrola efektów – możesz cały czas kontrolować skuteczność prowadzonej kampanii i jej koszty,
- dokładne trafienie w grupę docelową – reklama celnie trafia do potencjalnych klientów,
- elastyczność – możliwość udoskonalania kampanii w trakcie jej trwania,
- system płatności CPC - płatność zależna od ilości kliknięć
 

Na reklamie graficznej znamy się jak nikt inny

 Reklama display jest inaczej nazywana Google Display Network, kampanią banerową albo reklamą graficzną Google AdWords. To reklama graficzna, tekstowa, multimedialna albo video. Może być wyświetlana na ponad 2 mln witryn, z którymi współpracuje Google, a także w należących do niego aplikacjach. Reklama display wyświetla się na konkretnych witrynach, które są powiązane z grupą docelową kampanii. Istnieje również możliwość trafienia z reklamą do określonej grupy odbiorców.

Zalety reklamy dispaly

Zalety reklamy dispaly

- szeroki zasięg – reklama może być wyświetlana nawet na ponad 2 mln stron w internecie, na forach internetowych, w popularnych portalach, serwisach tematycznych,

- celne dotarcie do grupy docelowej – reklama dociera dokładnie do osób, które znajdują się w grupie zainteresowania Twoją ofertą, czyli zobaczą ją Twoi potencjalni klienci,

- różnorodność – sieć reklamowa Google pozwala zainteresować odbiorców reklamy różnymi jej formami - tekstem, grafiką, filmem, 

- natychmiastowy efekt – reklamy są widoczne zaraz po uruchomieniu kampanii,

- możliwość monitorowania kampanii – można w pełni kontrolować sposób wyświetlania reklam oraz ich skuteczność. Możliwa jest także optymalizacja w trakcie trwania kampanii.

- korzystny sposób płatności – ustalamy budżet kampanii, który jest rozliczany w jednej z dwóch form – CPC lub CPM, czyli Klient płaci za kliknięcie użytkownika w reklamę albo dopiero za każde jej tysięczne wyświetlenie.

Przekonamy użytkowników, że warto do Ciebie wrócić

Przekonamy użytkowników, że warto do Ciebie wrócić

Remarketing Google AdWords pomaga dotrzeć do klientów, którzy odwiedzili Twoja stronę, jednak nie dokonali pożądanych działań. Realizujemy dwa rodzaje remarketingu – standardowy i dynamiczny. Standardowy polecany jest wszystkim Klientom chcącym dotrzeć do osób, które opuściły stronę ich www, natomiast dynamiczny właścicielom sklepów internetowych. Remarketing dynamiczny potrafi nakłonić potencjalnych klientów do dokończenia procesu zakupowego. Zaawansowane reklamy pokazują im konkretne produkty, które oglądali w sklepie online.

Reklama remarketingowa występuje w formie graficznej albo tekstowej. Pełni rolę przypomnienia  i zachęca do powrotu na stronę www. Może być wyświetlana zarówno na stronach działających w sieci Google, jak i w wynikach wyszukiwania.  Reklama remarketingowa podąża za użytkownikiem. Poprzez wyświetlanie komunikatów ze strony www, którą wcześniej opuścił, nakłania go do powrotu. Oznacza to, że trafia bezpośrednio do potencjalnych klientów, którzy byli zainteresowani Twoją ofertą. 

Kampania remarketingowa wymaga na samym początku wytypowania osób, które odwiedziły Twoją stronę www. To dla nich tworzone są spersonalizowane reklamy zachęcające do powrotu.

Korzyści remarketingu w Technetium:
#1
#1

Dokładne dotarcie do grupy osób zainteresowanych ofertą i jej przypomnienie.

#2
#2

Zachęcenie do kolejnych odwiedzin poprzez umieszczanie reklam w konkretnych miejscach.

#3
#3

Wpływ na zapamiętanie marki – reklama śledząca użytkownika zapada mu w pamięć.

#4
#4

Zwiększenie opłacalności innych form promocji np.: pozycjonowania – reklama trafia do osób wpisujących w wyszukiwarce konkretne frazy.

#5
#5

Szybkie efekty – reklamy zaczynają się pojawiać zaraz po zgromadzeniu co najmniej 100 osób na liście remarketingowej.

#6
#6

Elastyczność – dostosowanie reklamy do innych akcji promocyjnych i aktualnej oferty.

#7
#7

Mierzalność efektów – w każdej chwili można skontrolować wyniki kampanii i w razie potrzeby ją zoptymalizować, by działała jeszcze skuteczniej.

#8
#8

Opłacalne rozliczenia – płacisz za reklamę w formie CPC, czyli za każde kliknięcie przenoszące użytkownika na Twoją stronę.

Nadal nie wiesz, która forma reklamy Google AdWords będzie dla Ciebie najlepsza? Chętnie pomożemy!

Nadal nie wiesz, która forma reklamy Google AdWords będzie dla Ciebie najlepsza? Chętnie pomożemy!

Sugerujemy naszym klientom najkorzystniejsze rozwiązania, które dokładnie trafiają w ich potrzeby.

Masz pytania? Skontaktuj się!
Poznaj Nas
Nasz Zaspół
Znajdź nas na:
Mateusz Wiktor
300
Zrealizowanych
Projektów
Mateusz Wiktor
Koordynator Pozycjonowania
wyślij zapytanie
Patrycja Baran
300
Zrealizowanych
Projektów
Patrycja Baran
Kordynator Projektów
wyślij zapytanie
Anna Wiktor
350
Zrealizowanych
Projektów
Anna Wiktor
Koordynator Projektów
wyślij zapytanie
Mariia Mykoliv
120
Zrealizowanych
Projektów
Mariia Mykoliv
Pomoc Techniczna
wyślij zapytanie
Masz Pytania?
Skontaktuj się!

Agencja Interaktywna Technetium

ul. Goździkowa 14a
35-604 Rzeszów
masz pytania?